Μια προτομή που παρουσιάζει έναν ρωμαιοκαθολικό καρδινάλιο με αλλοιωμένο πρόσωπο με μια ψηφίδα, αντίγραφο προτομής του 18ου αιώνα βρίσκεται σε μία αίθουσα μαζί με έναν πίνακα Αγίας Τράπεζας, τον οποίο είχε ζωγραφίσει ο Μουρίγιο το 1673 για τον Επίσκοπο Σεβίλης, διάλεξε ο Βρετανός καλλιτέχνης για να καταγγείλει το φαινόμενο της παιδεραστίας στους κόλπους της εκκλησίας.
Το ονόμασε «Καρδινάλιος Αμαρτία» και η ψηφίδα θυμίζει την τεχνική που χρησιμοποιούν τα τηλεοπτικά δίκτυα ώστε να προστατέψουν πρόσωπα που δεν θέλουν να φανεί το πρόσωπο τους. Το τοποθέτησε σε γκαλερί στο Λίβερπουλ φροντίζοντας να παραμένει μυστική η αληθινή του ταυτότητα και δήλωσε : «Δεν είμαι ποτέ σίγουρος για το ποιός αξίζει πραγματικά να τοποθετηθεί σε ένα βάθρο ή να γίνει χίλια κομμάτια κάτω από αυτό» προσθέτοντας «Το άγαλμα; Νομίζω ότι μπορείτε να το πείτε δώρο Χριστουγέννων. Αυτήν την στιγμή του χρόνου είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς το αληθινό μήνυμα της χριστιανοσύνης - τα ψέματα, την διαφθορά, την κακοποίηση» .
Εκπρόσωπος της Walker Art Gallery του Λίβερπουλ διευκρίνισε ότι ήταν ο καλλιτέχνης αυτός που προσέγγισε την γκαλερί ζητώντας να εκτεθεί το συγκεκριμένο έργο του σε αίθουσα με κλασικά έργα τέχνης. Η διεύθυνση το τοποθέτησε δίπλα σε έναν πίνακα του Ρούμπενς και έναν του ισπανού ζωγράφου Μουρίλιο.
Το ονόμασε «Καρδινάλιος Αμαρτία» και η ψηφίδα θυμίζει την τεχνική που χρησιμοποιούν τα τηλεοπτικά δίκτυα ώστε να προστατέψουν πρόσωπα που δεν θέλουν να φανεί το πρόσωπο τους. Το τοποθέτησε σε γκαλερί στο Λίβερπουλ φροντίζοντας να παραμένει μυστική η αληθινή του ταυτότητα και δήλωσε : «Δεν είμαι ποτέ σίγουρος για το ποιός αξίζει πραγματικά να τοποθετηθεί σε ένα βάθρο ή να γίνει χίλια κομμάτια κάτω από αυτό» προσθέτοντας «Το άγαλμα; Νομίζω ότι μπορείτε να το πείτε δώρο Χριστουγέννων. Αυτήν την στιγμή του χρόνου είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς το αληθινό μήνυμα της χριστιανοσύνης - τα ψέματα, την διαφθορά, την κακοποίηση» .
Εκπρόσωπος της Walker Art Gallery του Λίβερπουλ διευκρίνισε ότι ήταν ο καλλιτέχνης αυτός που προσέγγισε την γκαλερί ζητώντας να εκτεθεί το συγκεκριμένο έργο του σε αίθουσα με κλασικά έργα τέχνης. Η διεύθυνση το τοποθέτησε δίπλα σε έναν πίνακα του Ρούμπενς και έναν του ισπανού ζωγράφου Μουρίλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου