Στις 14 Δεκεμβρίου, η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στην Ελλάδα που Αντιστέκεται (Βρυξέλλες) ήταν καλεσμένη σε ένα σεμινάριο, οργανωμένο από το Τμήμα ΜΜΕ και Επικοινωνίας του ULB (Université Libre de Bruxelles), στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος. Το σεμινάριο απευθυνόταν σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και το θέμα ήταν "Ελληνικά ΜΜΕ και κρίση".
Το φετεινό πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος καταπιάνεται με την κρίση γενικότερα, πώς αυτή εξειδικεύεται στην Ελλάδα και πώς την διαχειρίζονται τα ΜΜΕ. Σε αυτό το πλαίσιο, το σεμινάριο στο οποίο ήταν καλεσμένη η Πρωτοβουλία, ήταν αφιερωμένο στα ελληνικά ΜΜΕ. Στα πλαίσια της παρουσίασης, έγινε εκτενής αναφορά στα επίσημα ΜΜΕ, το ρόλο τους στην πολιτική και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν και παρουσιάζουν τόσο την κρίση, όσο και τα κινήματα. Στο τελευταίο μέρος της παρουσίασης, και σε αντιδιαστολή με αυτό που συχνά αποκαλείται "καθεστωτικά ΜΜΕ", έγινε αναφορά στα social media και τη δράση της κοινωνίας των πολιτών στο πλαίσιό τους. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσιάστηκε ο ρόλος των social media και κυρίως του twitter, αλλά και διαδικτυακές πρωτοβουλίες όπως το radiobubble ή το Omnia TV. Ομοίως έγινε αναφορά και στη διαδικασία παραγωγής και δημιουργίας του Debtocracy, αλλά και στον τρόπο που η ίδια η Πρωτοβουλία αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο να επικοινωνήσει και να συνεργαστεί με αντίστοιχα δίκτυα στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Το φετεινό πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος καταπιάνεται με την κρίση γενικότερα, πώς αυτή εξειδικεύεται στην Ελλάδα και πώς την διαχειρίζονται τα ΜΜΕ. Σε αυτό το πλαίσιο, το σεμινάριο στο οποίο ήταν καλεσμένη η Πρωτοβουλία, ήταν αφιερωμένο στα ελληνικά ΜΜΕ. Στα πλαίσια της παρουσίασης, έγινε εκτενής αναφορά στα επίσημα ΜΜΕ, το ρόλο τους στην πολιτική και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν και παρουσιάζουν τόσο την κρίση, όσο και τα κινήματα. Στο τελευταίο μέρος της παρουσίασης, και σε αντιδιαστολή με αυτό που συχνά αποκαλείται "καθεστωτικά ΜΜΕ", έγινε αναφορά στα social media και τη δράση της κοινωνίας των πολιτών στο πλαίσιό τους. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσιάστηκε ο ρόλος των social media και κυρίως του twitter, αλλά και διαδικτυακές πρωτοβουλίες όπως το radiobubble ή το Omnia TV. Ομοίως έγινε αναφορά και στη διαδικασία παραγωγής και δημιουργίας του Debtocracy, αλλά και στον τρόπο που η ίδια η Πρωτοβουλία αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο να επικοινωνήσει και να συνεργαστεί με αντίστοιχα δίκτυα στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου