Το δικό της κοινωνικό δίκτυο, απόλυτα στοχευμένο στα πάνω από 500 εκατομμύρια οπαδών της παγκοσμίως, θέλει να φτιάξει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα. Βασικός στόχος, μάλιστα, του όλου εγχειρήματος φαίνεται πως είναι η μεγαλύτερη διείσδυση στην ασιατική αγορά, όπου ο ποδοσφαιρικός σύλλογος έχει πολλούς φίλους, ενώ και η χρήση των smartphones σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη.
Σημειώνεται, μάλιστα, πως η Μανστεστερ Γιουνάιτεντ προσέλαβε ειδικά για αυτό τον σκοπό εταιρεία μάρκετινγκ με ονόματα μεγάλων εταιρειών στο πελατολόγιό της. Ο βαθμός στον οποίο η νέα υπηρεσία προορίζεται να αντικαταστήσει τους ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς της ομάδας σε Facebook και Twitter είναι κάτι που ακόμη παραμένει άγνωστο. Αναμένεται, πάντως, να προσφέρει εκεί αποκλειστικό υλικό με βίντεο από τα παρασκήνια και περιεχόμενο που θα αφορά τους ποδοσφαιριστές.
Όσο για τον λόγο για τον οποίο ο σύλλογος προτιμά να φτιάξει κάτι από την αρχή αντί να αξιοποιήσει την ήδη υπάρχουσα υποδομή του Facebook, η απάντηση κρύβεται μάλλον στο ότι με αυτό τον τρόπο περιμένει να αποκομίσει περισσότερα κέρδη, αφού θα έχει τον απόλυτο έλεγχο των εσόδων από τις διαφημίσεις και τις χορηγίες.
Από την άλλη, ωστόσο, δεν είναι καθόλου βέβαιο το πόσοι τελικά από τους 500 εκ. οπαδούς της ομάδας θα πειστούν να αφήσουν το οικείο περιβάλλον των κοινωνικών δικτύων στα οποία ήδη δραστηριοποιούνται για να δοκιμάσουν κάτι εντελώς καινούριο.
via insomnia.gr
Σημειώνεται, μάλιστα, πως η Μανστεστερ Γιουνάιτεντ προσέλαβε ειδικά για αυτό τον σκοπό εταιρεία μάρκετινγκ με ονόματα μεγάλων εταιρειών στο πελατολόγιό της. Ο βαθμός στον οποίο η νέα υπηρεσία προορίζεται να αντικαταστήσει τους ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς της ομάδας σε Facebook και Twitter είναι κάτι που ακόμη παραμένει άγνωστο. Αναμένεται, πάντως, να προσφέρει εκεί αποκλειστικό υλικό με βίντεο από τα παρασκήνια και περιεχόμενο που θα αφορά τους ποδοσφαιριστές.
Όσο για τον λόγο για τον οποίο ο σύλλογος προτιμά να φτιάξει κάτι από την αρχή αντί να αξιοποιήσει την ήδη υπάρχουσα υποδομή του Facebook, η απάντηση κρύβεται μάλλον στο ότι με αυτό τον τρόπο περιμένει να αποκομίσει περισσότερα κέρδη, αφού θα έχει τον απόλυτο έλεγχο των εσόδων από τις διαφημίσεις και τις χορηγίες.
Από την άλλη, ωστόσο, δεν είναι καθόλου βέβαιο το πόσοι τελικά από τους 500 εκ. οπαδούς της ομάδας θα πειστούν να αφήσουν το οικείο περιβάλλον των κοινωνικών δικτύων στα οποία ήδη δραστηριοποιούνται για να δοκιμάσουν κάτι εντελώς καινούριο.
via insomnia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου